- Bardzo prosimy, aby do recepcji zgłaszać się odpowiednio wcześniej (najpóźniej do godziny 16.30). Do recepcji przychodzi tylko opiekun grupy (ewentualnie z pomocnikiem) w celu zgłoszenia przybyłych, dopełnienia formalności i odebrania pakietów. Bardzo prosimy o przygotowanie pełnej listy uczestników. Przypominamy, że opiekunowie grup zobowiązani są do stałej opieki nad grupą podczas całego spotkania.
- Organizatorzy zapewniają noclegi u rodzin oraz w salach szkolnych, dlatego też prosimy zabrać ze sobą śpiwory i karimaty. Uczestnicy powinni przyjąć miejsca noclegu tam, gdzie zostaną skierowani przez organizatorów.
- Uczestnikom spotkania poruszającym się nieoświetlonymi drogami naszych parafii przypominamy o obowiązkowych odblaskach dla pieszych.
- Osoby zakwaterowane w szkołach otrzymają śniadanie, jednodaniowy obiad i kolację.
- Bardzo prosimy o uczestnictwo w nabożeństwach zgodnie z przydziałem do kościołów stacyjnych.
- Kapłani, którzy będą celebrować Msze Święte proszeni są o zabranie własnej alby oraz cingulum. Zakrystia na niedzielną Mszę Świętą znajdować się będzie w kościele pw. św. Marii Magdaleny w Dukli. Koncelebransów prosimy o przybycie najpóźniej do godziny 10.40.
- Autobusy pozostające na miejscu od piątku do niedzieli, zostaną skierowane na wyznaczone parkingi. Szczegółowych informacji będą udzielać recepcje.
- Parking dla samochodów i autobusów przyjeżdżających na sobotnie wydarzenia oraz niedzielną Eucharystię znajdować się będzie przy Klasztorze OO. Bernardynów w Dukli.
Poprzedni: SMAP – informacje dla parafian
Następny: SMAP – Program